September 2018

Most Voest

V prvej etape stavby dostane most Voest v Linzi dva dodatočné mosty („bajpasy“). Logistický koncept realizuje spoločnosť Prangl.
Krajina:Rakúsko
Miesto:Linz
Obdobie:Apríl 2018 – Apríl 2020
Kontaktná osoba:Stefan Karolyi

Výzva

Bajpasové mosty pre diaľnicu Mühlkreis

Plánovaná výstavba diaľnice A7 – Mühlkreisautobahn v Linzi ponúkne viac bezpečnosti a menej zápch pre približne 100 000 vodičov denne. Cieľom oboch „obchádzkových mostov“ je rozčlenenie dopravných tokov. Keď budú oba mosty dokončené, pôjde cez hlavný most už len tranzitná premávka. Na konci obdobia výstavby bude mať trojdielny most potom celkovo osem cestných pruhov.

Naše riešenie

Úzkostlivo presne nastavený prepravný plán od firmy Prangl

Experti spoločnosti Prangl dokázali zabodovať s rozsiahlym konceptom. S viac ako 200 transportmi boli všetky dokončené nosné diely prepravené z Nemecka do rakúskeho Linzu. Najťažšie diely mostov vážia 62 ton. Pre kompletný logistický plán sú nasadené rozličné 3-nápravové a 4-nápravové ťahače s 8-nápravovými a 9-nápravovými podvalníkmi, ako aj 3-nápravové, 4-nápravové a 6-nápravové trojito teleskopické plošinové prívesy. Keďže sa musí pracovať vo veľmi krátkom časovom úseku, bol vypracovaný a so zákazníkom odsúhlasený úzkostlivo presne nastavený plán.

600-tonový žeriav s priehradovým nadstavcom zdvíha tie najťažšie stavebné dielce

Podstatným faktorom pre bezproblémový priebeh akcie je minimalizácia rozhraní. Vďaka exkluzívnemu povereniu spoločnosti Prangl idú ruku v ruke kompetencie prepravy a žeriavovej techniky. Najťažšie stavebné diely sa nadvihujú pomocou 600 tonového žeriavu s priehradovým nadstavcom priamo z nákladných vozidiel. Vďaka jeho silným zdvíhacím hodnotám a zvolenej konfigurácii sa vďaka tomuto 600 tonovému žeriavu podarilo ušetriť veľa času – času, ktorý je z dôvodu nevyhnutného zablokovania diaľnice nanajvýš cenný. Špičkovo kvalifikovaní vodiči prepravili 350 ton ťažký kolos s najvyššou precíznosťou. Predsa len museli prekonať 40 metrovú vykládku.

Mobilné žeriavy, pracovné plošiny a teleskopické manipulátory na mieste

Celkovo bude spoločnosť Prangl priamo na mieste zastúpená až 20 strojmi (mobilné žeriavy, pracovné plošiny a teleskopické manipulátory). Ďalším vrcholným bodom sú tandemové zdvihy na mieste predbežnej montáže. S 500-tonovým a 350-tonovým teleskopickým žeriavom sa vykladajú ťažké stavebné diely vážiace až 100 ton a zostavujú sa do masívnych nosných konštrukcií s hmotnosťou až 2500 ton. Pomocou špeciálneho vybavenia sa potom tieto diely mosta odvezú na nákladnú loď, po vode sa dopravia až na príslušné miesto výstavby a potom sa hydraulicky zodvihnú.

Rozhovory sú mosty, ktoré spájajú ľudí.
Stefan KarolyiPredaj / Poradenstvo

Cookie-k (sütik)

Táto webová stránka používa technicky potrebné cookies. Na zobrazenie videí potrebujeme okrem toho váš súhlas s funkčnými cookies. S vaším súhlasom so štatistickými cookies anonymizovane evidujeme správanie užívateľov a optimalizujeme tak užívateľskú prístupnosť. Kvôli ďalším informáciám kliknite, prosím, na naše vyhlásenie o ochrane údajov.